Informacja:
Nie wybrano produktu i / lub nie zaznaczono daty na kalendarzu. Prosimy o wybór przed dodaniem do koszyka.
Nie wybrano daty na kalendarzu. Prosimy o wybór przed dodaniem do koszyka.
Uzupełnij brakujące dane.
Wykorzystałeś już limit zestawów próbnych. Maksymalnie możemy dostarczyć 3 zestawy próbne. Już dziś skorzystaj z pełnej oferty Maczfit.
Wybrałeś już maksymalną ilość dni z wybranego okresu.
Czy jesteś pewien, że chcesz zamówić 2 zestawy na jeden dzień? Jeśli nie, zmień daty na kalendarzu.
Czy jesteś pewien, że chcesz zamówić 3 zestawy na jeden dzień? Jeśli nie, zmień daty na kalendarzu.
Podaj poprawną kwotę vouchera
Wybrane miasto jest nieobsługiwane.
Wskaż na kalendarzu dni na które chcesz wznowić dietę.
Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana.
ok

Najczęściej zadawane pytania

  • 1. W jakich godzinach są realizowane dostawy?

    Dostawy są realizowane w przedziale od godz. 2.00 do godziny wskazanej przez Klienta (maksymalnie do godz. 10.00).

  • 2. Czy można wybrać przedział czasowy dostawy?

    Ze względów logistycznych możemy zaznaczyć jedynie przedział od godziny 2.00 do godziny wskazanej przez klienta.

  • 3. Czy dostawy realizowane są codziennie?

    Realizujemy dostawy codziennie z wyjątkiem soboty i niedzieli. W sobotę dostarczamy 2 zestawy (na sobotę i niedzielę).

  • 4. Do której należy złożyć zamówienie, żeby otrzymać je następnego dnia?

    Wszystkie zamówienia w tygodniu złożone do godz. 14.00 realizowane są już następnego dnia. Zamówienia złożone w sobotę do godziny 11:00 zrealizowane zostaną w poniedziałek.

  • 5. Czy w trakcie trwania abonamentu mogę zmienić adres dostarczenia?

    Oczywiście, można zmienić adres, a także wstrzymać dietę lub ją anulować.

  • 6. Czy możliwe jest wstrzymanie dostawy?

    Tak, pod warunkiem, że odbędzie się to on-line w naszym automatycznym systemie.

  • 7. Czy można wykluczyć z diety jeden lub kilka składników?

    Nie możemy wykluczyć wybranego składnika z diety, jednak oferujemy dużą ilość różnorodnych diet odpowiadających na większość potrzeb żywieniowych.

  • 8. Czy w trakcie realizacji zamówienia można wstrzymać lub zmienić datę dostawy?

    W wyjątkowych sytuacjach, np. ze względu na wyjazd służbowy, zdrowotny, itp. możemy dostawę wstrzymać lub przesunąć na bardziej dogodny termin.

  • 9. Czy podczas trwania abonamentu można zmieniać kaloryczność lub samą dietę?

    Tak, kaloryczności lub sama dieta może być zmieniona w trakcie trwania abonamentu.

  • 10. Jaka jest dopłata za dowóz do mojej miejscowości?

    Ewentualna dopłata ustalana jest po otrzymaniu kodu pocztowego.

  • 11. Czy będziemy poszerzać obszar, na którym realizowane są dostawy?

    Maczfit systematycznie poszerza obszar dostaw i jesteśmy obecni w większości miejscowości w Polsce. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie znajdują się aktualne informacje na ten temat.