Najczęściej zadawane pytania

  • 1. W jakich godzinach są realizowane dostawy?

    Dostawy są realizowane w przedziale od godz. 2.00 do godziny wskazanej przez Klienta (maksymalnie do godz. 10.00).

  • 2. Czy można wybrać przedział czasowy dostawy?

    Ze względów logistycznych możemy zaznaczyć jedynie przedział od godziny 2.00 do godziny wskazanej przez klienta.

  • 3. Czy dostawy realizowane są codziennie?

    Realizujemy dostawy codziennie z wyjątkiem soboty i niedzieli. W sobotę dostarczamy 2 zestawy (na sobotę i niedzielę).

  • 4. Do której należy złożyć zamówienie, żeby otrzymać je następnego dnia?

    Wszystkie zamówienia w tygodniu złożone do godz. 14.00 realizowane są już następnego dnia. Zamówienia złożone w sobotę do godziny 11:00 zrealizowane zostaną w poniedziałek.

  • 5. Czy w trakcie trwania abonamentu mogę zmienić adres dostarczenia?

    Oczywiście, można zmienić adres, a także wstrzymać dietę lub ją anulować.

  • 6. Czy możliwe jest wstrzymanie dostawy?

    Tak, pod warunkiem, że odbędzie się to on-line w naszym automatycznym systemie.

  • 7. Czy można wykluczyć z diety jeden lub kilka składników?

    Nie możemy wykluczyć wybranego składnika z diety, jednak oferujemy dużą ilość różnorodnych diet odpowiadających na większość potrzeb żywieniowych.

  • 8. Czy w trakcie realizacji zamówienia można wstrzymać lub zmienić datę dostawy?

    W wyjątkowych sytuacjach, np. ze względu na wyjazd służbowy, zdrowotny, itp. możemy dostawę wstrzymać lub przesunąć na bardziej dogodny termin.

  • 9. Czy podczas trwania abonamentu można zmieniać kaloryczność lub samą dietę?

    Tak, kaloryczności lub sama dieta może być zmieniona w trakcie trwania abonamentu.

  • 10. Jaka jest dopłata za dowóz do mojej miejscowości?

    Ewentualna dopłata ustalana jest po otrzymaniu kodu pocztowego.

  • 11. Czy będziemy poszerzać obszar, na którym realizowane są dostawy?

    Maczfit systematycznie poszerza obszar dostaw i jesteśmy obecni w większości miejscowości w Polsce. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie znajdują się aktualne informacje na ten temat.

  • 12. Czy tacki na posiłki Maczfit są ekologiczne?
    Nasze tacki wykonane są z materiału, który podlega w 100 procentach recyklingowi. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, już teraz wprowadziliśmy sztućce biodegradowalne, a na początku przyszłego roku tacki z trzciny cukrowej, które ulegają naturalnej degradacji w przeciągu zaledwie kilku tygodni.
  • 13. Czy mogę podgrzewać posiłki w mikrofalówce?
    Tacki obecnie używane przez Maczfit pochodzą tylko od certyfikowanego dostawcy i nadają się do bezpiecznego podgrzania w mikrofalówce.